Cum sa ma port cu ceilalti la locul de munca  fie ca sunt director sau subordonat  sau in viata privata cu rudele mele sau cu prietenii  Cum sa le inteleg reactiile si sa ii fac sa mi inteleaga corect mesajele  Cum sa ma adresez lor si cum sa ma comport astfel incat comunicarea dintre noi sa fie optima  Cu totii ne punem zi de zi astfel de intrebari Autorul cartii ne invata cum sa ne pozitionam pe aceeasi lungime de unda cu interlocutorul nostru in functie de tipul lui de personalitate

Cum sa le spun....

de Gerard Collignon

Cod produs: 0000106447

Editura: Trei SRL

Data aparitie: 2015

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-707-951-0

Numar de pagini: 320

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Cum sa ma port cu ceilalti la locul de munca fie ca sunt director sau subordonat , sau, in viata privata, cu rudele mele sau cu prietenii Cum sa le inteleg reactiile si sa ii fac sa mi inteleaga corect mesajele Cum sa ma adresez lor si cum sa ma comport, astfel incat comunicarea dintre noi sa fie optima Cu totii ne punem zi de zi astfel de intrebari Autorul cartii ne invata cum sa ne pozitionam pe aceeasi lungime de unda cu interlocutorul nostru, in functie de tipul lui de personalitate Perseverent, Ganditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic In acest mod, vom capata trei informatii esentiale despre sursele motivarii lui, despre modul de comunicare preferat si modalitatile sale de a gestiona stresul Modelul Process Communication a fost realizat de catre psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA G eacute rard Collignon, colaboratorul sau apropiat, il preia si il explica in aceasta carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esential oricui isi doreste imbunatatirea abilitatilor de comunicare G eacute rard Collignon este psiholog si psihoterapeut, consultant si presedinte al Kahler Communication France Sustine seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultantilor, formatorilor si coach ilor profesionisti Cuprins Multumiri Prefata Introducere Prima parte Fundamentele metodei Process Communication 1 Tipurile de personalitate 2 Structura personalitatii 3 Energie si motivatie nevoile psihologice 4 Lungimile de unda 5 Matricea de identificare 6 Comunicarea ratata 7 Scenariile 8 Inventarul de personalitate Partea a II a Aplicarea conceptelor Process Communication Process Com 9 Process Com un management pe masura 10 Process Com in serviciul vanzarilor 11 Process Com hellip sau cum sa le spui bdquo te iubesc 33 12 In clasa 13 Gestionarea stresului si intrebarile existentiale Concluzii Bibliografie
Data aparitie 2015
Editie Editia I
ISBN 978-973-707-951-0
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 320
Tip coperta Necartonat
Autor

Gerard Collignon

Scroll