Evaluare nationala limba si literatura romana 2017
de Laura Buhaciuc
Lucrarea de fata are ca scop principal atingerea competentelor, vizate de Programa pentru Evaluarea Nationala, fiecareia dintre acestea fiindu-i destinat un capitol special.
Astfel, Capitolul I are drept obiectiv formarea competentei de intelegere a unui text literar sau nonliterar si de identificare a valorilor etice si culturale intr-un text, exprimandusi impresiile si preferintele.
Capitolul al II-lea propune sarcini diverse pentru formarea competentei de redactare a unor compuneri vizand scrierea despre un text literar sau non-literar (rezumat, caracterizare de personaj, exprimarea unui punct de vedere privind ideile sau structura textului, articol, stire etc.) si a unor texte argumentative.
In Capitolul al III-lea, rezolvarea exercitiilor te va ajuta sa-ti formezi competenta de sesizare a corectitudinii si a valorii expresive a categoriilor morfosintactice, a mijloacelor de imbogatire a vocabularului si a categoriilor semantice studiate, a ortografiei si a punctuatiei.
In sfarsit, Capitolul al IV-lea vizeaza evaluarea competentelor, formate in capitolele anterioare, de receptare a mesajului scris, din textele literare si nonliterare, si de exprimare scrisa / de utilizare corecta si adecvata a limbii romane in redactarea de mesaje scrise.
Astfel, Capitolul I are drept obiectiv formarea competentei de intelegere a unui text literar sau nonliterar si de identificare a valorilor etice si culturale intr-un text, exprimandusi impresiile si preferintele.
Capitolul al II-lea propune sarcini diverse pentru formarea competentei de redactare a unor compuneri vizand scrierea despre un text literar sau non-literar (rezumat, caracterizare de personaj, exprimarea unui punct de vedere privind ideile sau structura textului, articol, stire etc.) si a unor texte argumentative.
In Capitolul al III-lea, rezolvarea exercitiilor te va ajuta sa-ti formezi competenta de sesizare a corectitudinii si a valorii expresive a categoriilor morfosintactice, a mijloacelor de imbogatire a vocabularului si a categoriilor semantice studiate, a ortografiei si a punctuatiei.
In sfarsit, Capitolul al IV-lea vizeaza evaluarea competentelor, formate in capitolele anterioare, de receptare a mesajului scris, din textele literare si nonliterare, si de exprimare scrisa / de utilizare corecta si adecvata a limbii romane in redactarea de mesaje scrise.
Data aparitie | 2017 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-514-393-7 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 303 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Laura Buhaciuc |