Ce forta economica a capatat antreprenoriatul feminin Cine sint reprezentantele sale Cum au reusit intr-o competitie feroce a mediului de afaceri Iata citeva dintre intrebarile la care incearca sa raspunda acest volum o continuare fireasca a celui aparut in urma cu cinci ani in care era pusa in discutie forta politica a femeilor De data aceasta au fost invitate sa dea o parte din raspunsuri dar si sa impartaseasca cititorilor din experienta lor unele dintre cele mai de succes femei

Forta economica a femeilor

de Andreea Paul (coord.)

Cod produs: 0000127497

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-466-027-8

Numar de pagini: 376

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Ce forta economica a capatat antreprenoriatul feminin? Cine sint reprezentantele sale? Cum au reusit intr-o competitie feroce a mediului de afaceri? Iata citeva dintre intrebarile la care incearca sa raspunda acest volum, o continuare fireasca a celui aparut in urma cu cinci ani, in care era pusa in discutie forta politica a femeilor. De data aceasta au fost invitate sa dea o parte din raspunsuri, dar si sa impartaseasca cititorilor din experienta lor unele dintre cele mai de succes femei din domeniul afacerilor. Dupa o parte introductiva, in care sint prezentate principalele repere ale initiativei private feminine in Romania, instrumentele de sprijinire si politicile publice de interes pentru antreprenoriatul feminin, 56 de afaceriste din numeroase domenii de activitate relateaza succint modul in care au pus bazele firmei, esecurile si piedicile cu care s-au confruntat, precum si recomandari deosebit de utile pentru femeile care doresc sa porneasca o afacere, dar si pentru politicieni, in vederea crearii unui mediu economic mai fluid si mai eficient.
 
Din cuprins:
Aparitia si dezvoltarea clasei sociale antreprenoriale feminine • In cautarea istoriei businessului feminin • Emergenta clasei sociale antreprenoriale feminine in capitalismul romanesc • Instrumente specifice de sprijin a antreprenoriatului feminin • Politici publice internationale suport pentru antreprenoriatul feminin • Experiente antreprenoriale feminine in Romania
 

Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-973-466-027-8
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 376
Tip coperta Necartonat
Autor

Andreea Paul (coord.)

Scroll