Forta economica a femeilor
de Andreea Paul (coord.)
Cod produs: 0000127497
Editura: Polirom S.A.
Data aparitie: 2016
Editie: Editia I
ISBN: 978-973-466-027-8
Numar de pagini: 376
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Ce forta economica a capatat antreprenoriatul feminin? Cine sint reprezentantele sale? Cum au reusit intr-o competitie feroce a mediului de afaceri? Iata citeva dintre intrebarile la care incearca sa raspunda acest volum, o continuare fireasca a celui aparut in urma cu cinci ani, in care era pusa in discutie forta politica a femeilor. De data aceasta au fost invitate sa dea o parte din raspunsuri, dar si sa impartaseasca cititorilor din experienta lor unele dintre cele mai de succes femei din domeniul afacerilor. Dupa o parte introductiva, in care sint prezentate principalele repere ale initiativei private feminine in Romania, instrumentele de sprijinire si politicile publice de interes pentru antreprenoriatul feminin, 56 de afaceriste din numeroase domenii de activitate relateaza succint modul in care au pus bazele firmei, esecurile si piedicile cu care s-au confruntat, precum si recomandari deosebit de utile pentru femeile care doresc sa porneasca o afacere, dar si pentru politicieni, in vederea crearii unui mediu economic mai fluid si mai eficient.
Din cuprins:
Aparitia si dezvoltarea clasei sociale antreprenoriale feminine • In cautarea istoriei businessului feminin • Emergenta clasei sociale antreprenoriale feminine in capitalismul romanesc • Instrumente specifice de sprijin a antreprenoriatului feminin • Politici publice internationale suport pentru antreprenoriatul feminin • Experiente antreprenoriale feminine in Romania
Data aparitie | 2016 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-973-466-027-8 |
Loc aparitie | Iasi |
Numar de pagini | 376 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Andreea Paul (coord.) |