Incantarea asa cum este ea definita&131; de Guy Kawasaki nu vorbeste despre manipularea oamenilor Acest sentiment transforma&131; situatiile si relatiile interumane Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza&131; amabilitatea in afinitate Ii transforma&131; pe sceptici si cinici in persoane increza&131;toare iar pe cei indecisi in indivizi loiali Sentimentul de incantare poate apa&131;rea in timpul unei tranzactii comerciale al unei negocieri dificile intre companii

Incantare

de Guy Kawasaki

Cod produs: 0000060573

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2012

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-8360-00-3

Numar de pagini: 280

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Incantarea, asa cum este ea definitaƒ de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformaƒ situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleazaƒ amabilitatea in afinitate. Ii transformaƒ pe sceptici si cinici in persoane increzaƒtoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali. Sentimentul de incantare poate apaƒrea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toataƒ lumea abuzeazaƒ. Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteazaƒ cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului si arta de a crede intr-o idee care ii oferaƒ clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevaƒrat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensaƒ, iar aceastaƒ carte oferaƒ o bogaƒtie de idei menite saƒ ajute afacerile si antreprenorii saƒ fructifice acest potential. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne oferaƒ idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit saƒ le cunoa stem cu mult timp in urmaƒ. Robert Cialdini, autorul caƒrtii Influence: Science and Practice Cititi aceastaƒ carte pentru a reu si saƒ creati o companie la fel de incantaƒtoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisaƒ de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. Michael Gartenberg, director Gartner
Data aparitie 2012
Editie Editia I
ISBN 978-606-8360-00-3
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 280
Tip coperta Necartonat
Autor

Guy Kawasaki

Scroll