Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje campanii sau strategii publicitare Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza

Psihosociologia publicitatii

de Septimiu Chelcea

Cod produs: 0000058861

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2012

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-461-806-4

Numar de pagini: 208

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara. Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.Cuprins: Precizari terminologice * Cultura si publicitate * Mesajele textuale in publicitate * Mesajele iconice * Umorul: acceptarea versus respingerea lui * Critica publicitatii * Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii * Fenomene si procese psihosociale * Perceptie, cultura, societate * Iluziile si potentialul lor publicitar * Memoria * Intelegerea mesajului * Pozitionarea din perspectiva psihosociologica * Emotiile in publicitate * Schimbarea atitudinilor * Persuasiunea
Data aparitie 2012
Editie Editia I
ISBN 978-973-461-806-4
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 208
Tip coperta Necartonat
Autor

Septimiu Chelcea

Scroll