Statistica în turism &537;i comer&539; reprezint&259; un domeniu de cuno&537;tiin&539;e complex &537;i cu profiluri multiple Statistica focalizeaz&259; în centrul aten&539;iei sale practic orice sfer&259; a vie&539;ii &537;i activit&259;&539;ii oamenilor pornind de la nevoia de consum de bunuri &537;i servicii la necesitatea de odihn&259; recreere istorie etc În condi&539;iile contemporane interac&539;iunea comer&539;ului cu cea a turismului poate fi

Statistica in turism si comert

de Emilia Gogu

95 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000027383

Editura: Oscar Print

Data aparitie: 2009

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-668-232-2

Numar de pagini: 266

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Statistica în turism și comerț reprezintă un domeniu de cunoștiințe complex și cu profiluri multiple. Statistica focalizează în centrul atenției sale practic orice sferă a vieții și activității oamenilor, pornind de la nevoia de consum de bunuri și servicii, la necesitatea de odihnă, recreere, istorie etc. În condițiile contemporane, interacțiunea comerțului cu cea a turismului poate fi considerată ca fiind cea mai puternică interdependență între activități.

Pentru a înțelege întreaga complexitate și varietate a fenomenelor turistice și comerciale se impune o caracterizare statistică prin utilizarea arsenalului de metode și tehnici de analiză în timp, spațiu sau mod de organizare.Toate acestea se evidențiază printr-o metodologie proprie și moduri concrete de interpretare sau abordare în expunerea concluziilor și luarea deciziilor. Informația statistică obținută prin analiza multiplelor interdependențe, conține de cele mai multe ori puncte de vedere concrete, ușurând astfel înțelegerea fenomenelor în ansamblu. Pentru caracterizarea acestora este necesar un anumit sistem de indicatori care să ușureze procesul de observare, prelucrare și analiza a datelor statistice. Acest lucru este deosebit de important pentru stabilirea politicilor pe termen scurt, mediu sau lung.

În acest scop, prezenta lucrare interferează cu conținutul și structura unui material didactic, prin respectarea etapelor de cercetare, astfel:

  • – s-a identificat obiectul, sarcinile și bazele teoretice ale serviciilor în general și a celor turistice și comerciale în special
  • – se prezintă o expunere, într-o succesiune logică a indicatorilor statistici din turism și comerț: conținut, clasificare, metodologie de calcul și analiză
  • – se materializează o imagine de ansamblu a fenomenelor și proceselor din sfera turismului sau a comerțului prin analiza statistică a activității turistice la nivel național și a comerțului exterior.

Data aparitie 2009
Editie Editia I
ISBN 978-973-668-232-2
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 266
Tip coperta Necartonat
Autor

Emilia Gogu

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll