Teste pregatitoare pentru evaluarea nationala la matematica clasa a IV a
de Alexandra Manea,Claudia Matache
Cod produs: 0000099569
Editura: Delta Cart Educational
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-629-329-7
Numar de pagini: 64
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Itemi construiti dupa modelul :
-Evaluarii-pilot, la nivel national, de la finalul clasei a IV-a (2012);
-Evaluarilor internationale (PIRLS).
PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) respectiv Progresul in Studiul International al Alfabetizarii la Citire/Lectura evalueaza, pe scurt, performantele elevilor de clasa a IV-a la citire/lectura.
Conceptul de Reading Literacy desemneaza " abilitatea de a intelege si a utiliza acele forme ale limbii scrise, cerute de catre societatea si/sau valorizate de catre individ"
Elevii evaluati sunt la finalul invatamantului primar. Ei citesc pentru a invata. Ceea ce evalueaza PIRLS vizeaza eficienta strategiilor de citire/lectura utilizate de catre cititori in confruntarea cu o varietate de texte.
In consecinta, achizitia capacitatilor de baza la citire (alfabetizarea pentru citire) este privita ca unul dintre procesele fundamentale ale scolarizarii, deoarece, prin intemediul sau, se constituie baza invatarii tuturor celoralte dispcipline de studiu.
PIRLS investigheaza un aspect important al alfabetizarii la citire : procesele de comprehensiune.
-Evaluarii-pilot, la nivel national, de la finalul clasei a IV-a (2012);
-Evaluarilor internationale (PIRLS).
PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) respectiv Progresul in Studiul International al Alfabetizarii la Citire/Lectura evalueaza, pe scurt, performantele elevilor de clasa a IV-a la citire/lectura.
Conceptul de Reading Literacy desemneaza " abilitatea de a intelege si a utiliza acele forme ale limbii scrise, cerute de catre societatea si/sau valorizate de catre individ"
Elevii evaluati sunt la finalul invatamantului primar. Ei citesc pentru a invata. Ceea ce evalueaza PIRLS vizeaza eficienta strategiilor de citire/lectura utilizate de catre cititori in confruntarea cu o varietate de texte.
In consecinta, achizitia capacitatilor de baza la citire (alfabetizarea pentru citire) este privita ca unul dintre procesele fundamentale ale scolarizarii, deoarece, prin intemediul sau, se constituie baza invatarii tuturor celoralte dispcipline de studiu.
PIRLS investigheaza un aspect important al alfabetizarii la citire : procesele de comprehensiune.
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-629-329-7 |
Numar de pagini | 64 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Alexandra Manea,Claudia Matache |