SE POATE FOLOSI CU TOATE MANUALELE ALTERNATIVEPrezenta lucrare vine în sprijinul elevilor clasei a II-a cu con&539;inuturi care s&259; asigure formarea competen&539;elor prev&259;zute de programa &537;colar&259; în vigoare progresiv cu o abordare specific&259; educa&539;iei timpurii bazat&259; pe stimularea înv&259;&539;&259;rii prin jocStructurat&259; în zece unit&259;&539;i lucrarea cuprinde toate con&539;inuturile prev&259;zute de

Caiet de comunicare in limba romana clasa a III a

de Mariana Morarasu

Cod produs: 0000238625

Editura: Taida

Data aparitie: 2022

ISBN: 978-606-514-248-0

Numar de pagini: 126

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

SE POATE FOLOSI CU TOATE MANUALELE ALTERNATIVE
Prezenta lucrare vine în sprijinul elevilor clasei a II-a cu conținuturi care să asigure formarea competențelor prevăzute de programa școlară în vigoare progresiv, cu o abordare specifică educației timpurii bazată pe stimularea învățării prin joc.
Structurată în zece unități, lucrarea cuprinde toate conținuturile prevăzute de programă, iar spațiile libere fac posibilă rezolvarea temelor date atât individual, cât și în perechi sau în grup, favorizând învățarea prin cooperare.
Exercițiile variate dau posibilitate elevilor să-și dezvolte exprimarea orală și scrisă, să-și dezvolte creativitatea, să formuleze o opinie proprie, să folosească corect cuvinte, îmbogățindu-și vocabularul și dobândind o bună competență de comunicare în viața reală.
Sarcinile atractive, gradate și sub formă de joc, valorifică experiența concretă a elevului și îl motivează pentru implicare și antrenare la lucru.
Cuprins

  • Argument
  • Unitatea de învăţare 1. Să recapitulăm!
  • Alfabetul năzdrăvan şi prietenii săi
  • I. Să ne jucăm cu alfabetul!
  • II. Să ne jucăm cu textul!
  • Unitatea de învăţare 2. Toamna – o cetate fermecată
  • 1. Toamna, Demostene Botez
  • 2. Septembrie, George Coșbuc
  • 3. Cartea, prietena mea
  • Cuprinsul unei cărți
  • Comunicarea orală. Componentele comunicării dialogate
  • 4. Povestea stejarului
  • 5. Toamnă, Niculina Mureșan
  • Motanul neastâmpărat (povestire orală după ilustrații)
  • Recapitulare. Hărnicuţa
  • Unitatea de învăţare 3. Familia
  • 1. În familie
  • 2. Propoziţia. Intonarea propoziţiei. Semnele de punctuaţie
  • (punctul, semnul întrebării, linia de dialog)
  • 3. În pădure
  • 4. Virgula (,)
  • 5. Textul în versuri. Mama, Grigore Vieru
  • 6. Semnul exclamării (!)
  • 7. Dumbrava minunată, Mihail Sadoveanu
  • 8. Două puncte (:)
  • 9. Recapitulare. Roiul de albine
  • Unitatea de învăţare 4. Iarna argintie
  • 1. Darurile iernii, Irimie Străuț
  • 2. Cuvântul
  • 3. Crăiasa Zăpezii, Hans Christian Andersen
  • 4. Cuvinte cu înţeles asemănător
  • 5. Scrierea funcţională. Biletul
  • 6. Scrisoare, Otilia Cazimir
  • Felicitarea
  • 7. Cuvinte cu înţeles opus
  • 8. Colinde. O, brad frumos! (din creația populară)
  • 9. Recapitulare. Motanul şi câinele
  • Unitatea de învăţare 5. Copilăria
  • 1. Iarna, Virgil Carianopol
  • 2. Silaba. Despărţirea cuvintelor în silabe la capăt de rând
  • 3. Bunica, Otilia Cazimir
  • 4. Sunetul şi litera. Vocale şi consoane
  • 5. Vrăjitorul din Oz, Frank Baum
  • 6. Scrierea corectă a cuvintelor într-o / un şi dintr-o / un
  • 7. Recapitulare
  • Unitatea de învăţare 6. Lumea poveştilor
  • 1. Cheiţa de aur, Alexei Tolstoi
  • 2. Scrierea cu litera ,,x“
  • 3. Grupurile de litere ce, ci
  • 4. Degeţica, Hans Christian Andersen
  • 5. Scrierea corectă a cuvintelor sa şi s-a
  • 6. Grupurile de litere ge, gi
  • 7. Grupurile de litere che, chi, ghe, ghi
  • 8. Lecţia, Lev Tolstoi
  • 9. Recapitulare. Aladin şi lampa fermecată
  • Unitatea de învăţare 7. Primăvara
  • 1. Sosirea rândunicii, George Coșbuc
  • 2. Grupurile de sunete ie, ia, ea
  • 3. Buburuza, Eugen Jianu
  • 4. Grupurile de sunete oa, ua, uă
  • 5. Alcătuirea unui scurt text după imagini şi întrebări. Primăvara
  • 6. Recapitulare. Povestea unui om leneş, Ion Creangă
  • Unitatea de învăţare 8. Ţara şi eroii
  • 1. Strămoşii noştri
  • 2. Stejarul din Borzeşti, Eusebiu Camilar
  • 3. Scrierea corectă a cuvintelor sau şi s-au
  • 4. Ţara mea, Andrei Ciurunga
  • 5. Scrierea cu m înainte de p şi b
  • 6. Recapitulare
  • Unitatea de învăţare 9. Prietenii necuvântători
  • 1. Sărăcuţul, Emil Gârleanu
  • 2. Afişul
  • 3. Melcul şi furnica, Emilia Plugaru
  • 4. Scrierea cu â şi î
  • 5. Dialogul. Bunicul, Barbu Ștefănescu Delavrancea
  • 6. Recapitulare. Ţapul şi şarpele, Petre Ispirescu
  • Unitatea de învăţare 10. Vara
  • 1. Cu penetul ca sideful, Mihai Eminescu
  • 2. Moromeţii, Marin Preda
  • 3. Vara, Emilia Căldăraru
  • 4. Comunicarea scrisă
  • 5. Alfabetul
  • 6. Recapitulare
  • Bibliografie

Data aparitie 2022
ISBN 978-606-514-248-0
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 126
Tip coperta Necartonat
Autor

Mariana Morarasu

Numar pagini 126
Scroll