Pandemia izbucnit&259; pe nea&537;teptate ne-a luat prin surprindere în anul 2020 toate sistemele de oriunde fiind afectate A fost începutul unui fenomen global care avea s&259; se întind&259; pe o perioad&259; lung&259; &537;i dificil&259;            Înv&259;&539;&259;mântul a reac&539;ionat rapid &537;i a construit o solu&539;ie pentru c&259; educa&539;ia trebuia s&259;

Cartea invatamantului la distanta de la gradinita la clasa a XII a

de Douglas Fisher, Nancy Frey

98 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000228914

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-1706-43-6

Numar de pagini: 166

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Ridica din magazin

Pandemia, izbucnită pe neașteptate, ne-a luat prin surprindere în anul 2020, toate sistemele de oriunde fiind afectate. A fost începutul unui fenomen global care avea să se întindă pe o perioadă lungă și dificilă.

            Învățământul a reacționat rapid și a construit o soluție pentru că educația trebuia să meargă mai departe. Așa a apărut învățământul de la distanță generalizat. Lucrarea „Cartea învățământului la distanță” pleacă însă de la premisa că ceea ce s-a întâmplat în anul școlar trecut a fost o soluție rapidă construită din necesitate. „Ca să fie clar: predarea în timpul pandemiei din 2020 nu a fost deloc învățământ la distanță. Nu a fost nici școlarizare la domiciliu, aceasta fiind o opțiune exercitată de părinți pentru anumite motive (de exemplu, religie, nemulțumire față de școala publică). A fost pedagogie de criză.” (p. 1)

            Învățământul la distanță presupune proiectare, realizare și evaluare a derulării lui, diferite de cele obținute în clasa fizică. Autorii lucrării ne propun numeroase soluții și instrumente de lucru pentru a iniția și coordona învățarea la distanță a elevilor noștri. Avantajul acestora este că au trecut toate testul aplicabilității la clasă. Construcția didactică a autorilor are la bază rezultate de meta-analiză derulate astfel încât să fie abordate în principal acele metode care au un impact mai mare asupra învățării.

            Lucrarea „Cartea învățământului la distanță” cuprinde două planuri distincte care se completează și susțin reciproc: textul scris și numeroasele materiale video (61 filme) care explicitează și întăresc ideile de bază. Soluții teoretice și reflecții ale cadrelor didactice în  urma aplicării lor dau cititorilor posibilitatea de a alege ceea ce s-ar potrivi specificului fiecărei clase, de la primii ani de școală (care în unele țări începe înainte de 6 ani) până la finalul liceului. Multe dintre instrumentele propuse pot fi de asemenea descărcate de pe pagina dedicată. Lucrarea determină (chiar dacă nu invită explicit) gândirea critică, reflecția și inovația didactică individuală, fără de care nu poate avea loc un proces de învățare efectivă, nici în clasa fizică, nici la distanță.

            „Cartea învățământului la distanță” este așadar o lucrare care trebuie parcursă de cadrele didactice pentru că multe dintre ideile prezentate pot fi folosite și în clasele fizice, iar dacă trebuie să inițiem învățarea de la distanță, atunci instrumentele și modul de lucru propuse devin indispensabile, iar materialele video ghidează la fiecare pas acțiunea didactică. În plus, și în situații de normalitate putem menține unele tipuri de relaționare cu elevii, de la distanță, pentru a-i sprijini, personalizând, în învățare.

Despre autori

Dr. DOUGLAS FISHER este profesor universitar de leadership educațional la San Diego State University și conducător al Health Sciences High & Middle College. A profesat în calitate de cadru didactic, specialist în dezvoltarea limbajului și administrator în școli publice și organizații non-profit, inclusiv 8 ani ca director al dezvoltării profesionale pentru City Heights Collaborative. Doug s-a implicat în comunități profesionale de învățare timp de mai multe decenii, formând echipe care proiectează și implementează sisteme cu impact asupra predării și învățării. A publicat numeroase cărți despre predare și învățare, precum The Teacher Credibility & Collective Efficacy Playbook și PLC+.

Dr. NANCY FREY este profesor universitar de leadership educațional la San Diego State University și conducător al Health Sciences High & Middle College. A lucrat în calitate de cadru didactic de educație specială, specialist în lectură și administrator în școli publice. Nancy s-a implicat ca membru în comunități profesionale de învățare și în proiectarea de sisteme la nivel de școală pentru a ameliora predarea și învățarea pentru toți elevii. A publicat numeroase cărți, inclusiv The Teacher Clarity Playbook și Visible Learning for Literacy.

Dr. JOHN HATTIE este cercetător premiat în educație și autor bine cotat, cu aproape 30 de ani de experiență în studiul eficienței în învățarea și performanța elevilor. Studiul său, cunoscut ca Visible Learning®, sintetizează peste 1.600 de meta-analize ce includ peste 95.000 de studii implicând peste 300 de milioane de elevi din toată lumea. A prezentat și prezidat la mai mult de 350 de conferințe internaționale și a primit numeroase premii pentru contribuțiile sale în educație. Publicațiile sale remarcabile includ Visible LearningVisible Learning for Teachers, Visible Learning and the Science of How We Learn și, mai recent, 10 Mindframes for Leaders.


Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-973-1706-43-6
Numar de pagini 166
Tip coperta Necartonat
Autor

Douglas Fisher, Nancy Frey

Numar pagini 166

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll