Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor cartea de fa&539;a este adresata in primul rand studen&539;ilor &537;i dascalilor de la specializarile Marketing &537;i Economia Comer&539;ului Turismului &537;i Serviciilor dar nu numai precum &537;i tuturor celor interesa&539;i in studierea &537;i cunoa&537;terea comportamentului oamenilor afla&539;i in fa&539;a actului de cumparare a marfurilor Prin urmare de

Comportamentul clientilor

de Daniel Gherasim , Adrian Gherasim

Cod produs: 0000240683

Editura: Prouniversitaria

Data aparitie: 2022

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-26-1604-5

Numar de pagini: 400

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fața este adresata in primul rand studenților și dascalilor de la specializarile Marketing și Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (dar nu numai), precum și tuturor celor interesați in studierea și cunoașterea comportamentului oamenilor aflați in fața actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de conținutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci și alți specialiști (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, științelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicați in realizarea unor astfel de studii.

Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atenției in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorințele și cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influența comportamentul (incitatatori, informatori, decidenți și lideri de opinie, șefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clienților.


Data aparitie 2022
Editie Editia I
ISBN 978-606-26-1604-5
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 400
Tip coperta Necartonat
Autor

Daniel Gherasim , Adrian Gherasim

Numar pagini 400
Scroll