Lumea actuala cea a copiilor nostri s a modificat radical fata de lumea in care noi ne am format De unde si pledoaria cartii de fata pentru o reconsiderare a abordarilor si interventiilor specifice educatiei timpurii Copilul de gradinita nu mai este vazut doar ca un receptor de informatii ci este privit in integralitatea sa ca fiinta umana definita de emotii uneori greu de controlat de deprinderi sociale care trebuie incurajate dar si de abilitati cognitive care au nevoie de rafinare

Educatia integrata a prescolarilor

39 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod

Cod produs: 0000201906

producator

Editura: Trei SRL

disponibilitate Disponibilitate: In stoc
livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Ridica din magazin

Lumea actuala, cea a copiilor nostri, s a modificat radical fata de lumea in care noi ne am format De unde si pledoaria cartii de fata pentru o reconsiderare a abordarilor si interventiilor specifice educatiei timpurii Copilul de gradinita nu mai este vazut doar ca un receptor de informatii, ci este privit in integralitatea sa, ca fiinta umana definita de emotii uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie incurajate, dar si de abilitati cognitive care au nevoie de rafinare Plecand de la povesti vii si sugestive din lucrul cu prescolarii, dar si de la explicatii ale ratiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acopera o serie de teme esentiale pentru invatarea timpurie de la asteptarile educatorilor, la joc, creativitate si mindfulness, de la incurajarea colaborarii si socializarii, la consolidarea achizitiilor necesare pentru invatarea scrierii si a cititului Cindy Terebush are o experienta de 20 de ani in educatia timpurie, iar in prezent lucreaza ca formator si coach in New Jersey Cuprins Introducere Capitolul 1 Echilibristica expectantelor Capitolul 2 Ce nbsp nbsp nbsp stim despre copiii mici Capitolul 3 Cuvintele noastre sunt importante Capitolul 4 Sa nbsp nbsp nbsp te joci nbsp nbsp nbsp nu inseamna doar sa te deghizezi Capitolul 5 Expectantele privind socializarea mdash Nu poti da gres folosind jocul Capitolul 6 Expectantele comportamentale mdash Cum nbsp nbsp nbsp sa ii formam pe nbsp nbsp nbsp viitorii cetateni cu ajutorul unor expectante adecvate privind nbsp comportamentul Capitolul 7 Recunoasterea si stapanirea emotiilor mdash Uneori, chiar si copiii mai au cate o zi proasta Capitolul 8 Obisnuintele clasei de prescolari mdash Cum sa nbsp nbsp nbsp va reganditi practicile Capitolul 9 Oile nu sunt facute din ghemotoace nbsp nbsp nbsp de vata nbsp nbsp nbsp mdash Importanta exprimarii nbsp nbsp nbsp de sine Capitolul 10 Nivelul de pregatire necesar pentru invatarea cititului si a scrierii mdash Cum sa urmarim dezvoltarea integrata a copilului Capitolul 11 Asteptarile realiste fata nbsp de noi insine mdash nbsp nbsp nbsp Cum sa concepem nbsp nbsp nbsp un plan nbsp nbsp nbsp atent construit Capitolul 12 Educarea parintilor cu privire la nbsp nbsp nbsp practicile pedagogice adecvate mdash Cum sa domolim nbsp nbsp nbsp temerile parintilor Multumiri Recomandari de lectura Referinte bibliografice nbsp

Autor

Cindy Terebush

Data aparitie 2020
Editie Editia I
ISBN 978-606-40-0593-9
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 272
Numar pagini 272
Tip coperta Necartonat

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll