Lucrarea Instruirea bazat&259; pe &238;n&355;elegere Cum &238;i sprijinim pe elevi s&259; &238;nve&355;e eficient face parte din colec&539;ia Sinteze de pedagogie &537;i v&259; prezint&259; semnifica&355;iile complexe ale conceptelor de &8222;predare&8221; &351;i de &8222;&238;nv&259;&355;are&8221; modalit&259;&355;ile efective de realizare condi&355;iile &351;i factorii de care depinde eficien&355;a acestor demersuri astfel &238;nc&226;t &351;coala s&259;

Instruirea bazata pe intelegere. Cum ii sprijinim pe elevi sa invete eficient

de Ion Albulescu

Cod produs: 0000215747

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-048-291-8

Numar de pagini: 200

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Lucrarea Instruirea bazată pe înţelegere. Cum îi sprijinim pe elevi să înveţe eficient face parte din colecția Sinteze de pedagogie și vă prezintă semnificaţiile complexe ale conceptelor de „predare” şi de „învăţare”, modalităţile efective de realizare, condiţiile şi factorii de care depinde eficienţa acestor demersuri, astfel încât şcoala să asigure o educaţie de calitate pentru toţi elevii. Accentul se pune pe necesitatea și importanța înțelegerii de către elevi a conținuturilor instruirii, ca o condiție a reușitei în eforturile lor de învățare, o învățare bazată pe înțelegere, și nu pe memorarea mecanică. Profesorilor le este adresat îndemnul de a depăși formalismul, stereotipiile, abordările nivelatoare, care se dovedesc a fi sterile și ineficiente. Ei trebuie să vină în întâmpinarea diferitelor nevoi și interese ale elevilor, să permită stiluri și ritmuri diferite de învățare, pentru a-i sprijini pe toți în învățare și dezvoltare. Întreaga abordare se bazează pe evoluții conceptuale din domeniul științelor educației susceptibile de a-i provoca cititorului analize și reflecții care să stea la baza eforturilor de îmbunătățire a propriilor practici didactice. Există o relație directă între explicația oferită de profesor în timpul activității și înțelegerea de către elev a conținutului de învățat. Inițierea și sprijinirea proceselor de învățare ale elevilor, prin explicații adecvate din partea profesorului, este însă una dintre cele mai complexe sarcini didactice și, totodată, una dintre cele mai solicitante. Din cuprins: - Cum influenţează profesorii performanţa şcolară a elevilor. - Înţelegerea conţinutului instruirii. - Explicaţie şi înţelegere. DESPRE AUTOR: Prof. univ. dr. habil. Ion ALBULESCU este directorul Departamentului de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca. Predă disciplinele: Istoria doctrinelor pedagogice, Alternative educaționale, Procedee discursive didactice, Orientări în filosofia contemporană a educației. Totodată, este îndrumător de doctorat în Școala doctorală Educație, Reflecție, Dezvoltare din Universitatea Babeş-Bolyai. Este coordonator al colecției Sinteze de pedagogie. Caracteristici: Vârsta: 18 ani+; Pagini: 200; Mărimi: 16,5 x 23,5 cm; Copertă: necartonată.
Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-606-048-291-8
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 200
Tip coperta Necartonat
Autor

Ion Albulescu

Numar pagini 200
Scroll