În prezent ai nevoie în fiecare zi s&259; convingi pe cineva de ceva – pe &537;eful t&259;u un coleg un client partenerul sau partenera chiar &537;i pe copiii t&259;i În lumea noastr&259; modern&259; în care timpul este o resurs&259; important&259; se na&537;te o întrebare crucial&259; la care Marile DETALII te ajut&259; s&259; g&259;se&537;ti un r&259;spuns care este cea mai mic&259; schimbare pe care o po&539;i

Marile detalii

de Robert Cialdini, Steve J. Martin, Noah J. Goldstein

Cod produs: 0000121661

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2015

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-061-2

Numar de pagini: 352

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

În prezent, ai nevoie în fiecare zi să convingi pe cineva de ceva – pe șeful tău, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar și pe copiii tăi. În lumea noastră modernă în care timpul este o resursă importantă, se naște o întrebare crucială la care Marile DETALII te ajută să găsești un răspuns: care este cea mai mică schimbare pe care o poți face pentru a crește șansele tale de succes? 

Cercetările recente în domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale și neuroștiinței au oferit o mai bună înțelegere în ceea ce privește modul în care se petrec schimbările ce au la bază persuasiunea. Din  ce în ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cât de multe informații oferi vor fi factorii care influențează cel mai mult, ci cadrul psihologic în care aceste informații sunt prezentate. Adevărul este că oricine își poate crește puterea de influențare – nu prezentând laborios mai multe informații sau utilizând stimulente și resurse costisitoare, ci prin modificări mici și simple în abordarea lor persuasivă, corelate cu motivații omenești adânc înrădăcinate. 

În aceste pagini, trei renumiți cercetători din domeniul științei și practicii persuasiunii descriu un set de schimbări minore despre care cercetările au dovedit că pot crește semnificativ puterea de influențare. Scrisă sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observații din domeniul științei persuasiunii, cartea Marile DETALIIeste un ghid indispensabil pentru oricine dorește să influențeze comportamentul altora într-un mod eficient și etic. Pentru că atunci când vine vorba de a-i influența pe ceilalți, MICUL este noul MARE! 

Martin, Goldstein și Cialdini – echipa de șoc a științei persuasiunii – au scris o carte pe deplin convingătoare și eminamente utilă. Într-o serie de capitole scurte și dinamice, aceștia explică ultimele cercetări realizate în întreaga lume și apoi folosesc cercetările respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse în aplicare pentru a influența comportamentul altora. Această carte este un adevărat tur de forță. 

Daniel Pink 
autorul bestsellerurilor New York Times A vinde e omenește și Drive 

Dacă te-ai luptat vreodată să schimbi convingerile și comportamentele altora, există speranțe. Marile DETALII oferă cele mai pătrunzătoare observații atât la nivel teoretic, cât și la nivel practic, provenite de la cei mai buni experți din lume în domeniul persuasiunii. Oricui îi pasă de influențare va citi această carte fascinantă. 

Adam Grant 
profesor la Wharton School și autorul bestsellerului A da și a lua 

Dacă te-ai îndoit vreodată că schimbările mici pot face o diferență mare, această excelentă și pătrunzătoare carte te va convinge. 

Dan Ariely 
profesor la Universitea Duke și autorul bestsellerurilor Irațional în mod previzibil și Adevărul (cinstit) despre necinste.


Data aparitie 2015
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-061-2
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 352
Tip coperta Necartonat
Autor

Robert Cialdini, Steve J. Martin, Noah J. Goldstein

Scroll