Cuvinte cheie marketing nutri&539;ional comportamentul consumatorului comunicare integrat&259; de marketing modele de nutri&539;ie &537;i dietetic&259; marketingul serviciilor de s&259;n&259;tateLucrarea de cercetare având titlul „Marketing nutri&539;ional – Considera&539;ii teoretice &537;i practice din perspectiva beneficiarilor” î&537;i are punctul de plecare în teza de doctorat cu tema

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

de Raluca-Giorgiana Chivu (Popa)

Cod produs: 0000218628

Editura: Prouniversitaria

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-26-1364-8

Numar de pagini: 412

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Cuvinte cheie: marketing nutrițional, comportamentul consumatorului, comunicare integrată de marketing, modele de nutriție și dietetică, marketingul serviciilor de sănătate

Lucrarea de cercetare având titlul „Marketing nutrițional – Considerații teoretice și practice din perspectiva beneficiarilor” își are punctul de plecare în teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sănătate prin intermediul noilor modele nu nutriție și dietetică” și abordează într-o idee complexă rolul și implicațiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutriție și dietetică de specialitate. 

Lucrarea este structurată în două părți, abordând subiectul cercetat atât din perspectiva teoretică prin trecerea în revistă a literaturii de specialitate relevantă pentru domeniul de interes, cât și din perspectiva practică prin realizarea unui număr de patru investigații (cercetări de marketing, modelare prin ecuații structurale și experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuală și de ansamblu asupra rolului marketingului în domeniul serviciilor de nutriție și dietetică. 

În prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor și particularitățile serviciilor de nutriție și dietetică ca parte integrată a serviciilor de sănătate, comportamentul consumatorului și factorii implicați în procesele de decizie și consum sau utilizare de servicii, locul și rolul nutriției în generarea stării de bine (well-being) a consumatorilor și comunicarea integrată de marketing și aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutriție, în cadrul cărora am putut evidenția principalele trăsături și particularități ale marketingului nutrițional. 

În cea de-a doua parte a fost realizată o cercetare calitativă în rândul specialiștilor în domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordările modelelor nutriționale inadecvate le pot avea asupra stării de sănătate, urmată de o cercetare cantitativă și modelare prin ecuații structurale pentru a identifica care sunt factorii implicați în deciziile consumatorilor și gradul de impact al acestora, iar în final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul căruia a fost evidențiat rolului marketingului în sfera serviciilor de nutriție și dietetică. 


Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-606-26-1364-8
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 412
Tip coperta Necartonat
Autor

Raluca-Giorgiana Chivu (Popa)

Numar pagini 412
Scroll