Marketing online &537;i social media O c&259;l&259;torie în lumea virtual&259; a marketingului aduce o contribu&539;ie important&259; la dezvoltarea disciplinei de marketing incluzând în cele &537;apte capitole subiectele majore reg&259;site în literatura de marketing online Demonstrând excelen&539;a academic&259; &537;i familiarizarea cu dificult&259;&539;ile practice autorii ofer&259; informa&539;ii valoroase pentru orice

Marketing online si social media

de Costinel Dobre, Anca Maria Milovan

Cod produs: 0000183686

Editura: C.H. Beck

Data aparitie: 2019

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-18-0842-7

Numar de pagini: 284

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Marketing online și social media. O călătorie în lumea virtuală a marketingului aduce o contribuție importantă la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzând în cele șapte capitole subiectele majore regăsite în literatura de marketing online. Demonstrând excelența academică și familiarizarea cu dificultățile practice, autorii oferă informații valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetători, cartea reprezintă un portal pentru demararea unei cercetări amănunțite a aspectelor tratate în carte, organizarea și analiza tematică a conținutului înlesnind navigarea către tema de interes. După cum sugerează titlul, cartea reprezintă o incursiune completă printre conceptele și activitățile fundamentale ale marketingului online și social media.

Din cuprins

  • apariția și evoluția Internetului
  • modele și tipuri de afaceri online
  • strategia de marketing pe Internet
  • despre marketing, design şi estetică
  • procesul de dezvoltare a site-ului web
  • marketingul prin intermediul blogurilor
  • măsurarea performanțelor activităților de marketing în social media
  • marketingul viral
  • traficul online, termeni și concepte cheie

Puncte forte

  • prezentarea conceptelor esențiale ale marketingului online
  • aspecte practice pentru integrarea marketingului online în afaceri
  • prezentarea evoluției marketingului online
  • prezentarea și analizarea celor mai importante siteuri si rețele de socializare din lume
  • ample referințe bibliografice

Despre autori

Costinel DOBRE este profesor al Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de economie și de administrare a afacerilor.

Anca-Maria MILOVAN este asistent universitar în cadrul Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de economie și de administrare a afacerilor.


Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-18-0842-7
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 284
Tip coperta Necartonat
Autor

Costinel Dobre, Anca Maria Milovan

Numar pagini 284
Scroll