„Structurat în unsprezece capitole volumul trateaz&259; într-o manier&259; integrativ&259; problematicile complexe din sfera marketingului educa&539;ional plecând de la delimit&259;rile conceptuale specifice acestuia &537;i explicit&259;rile terminologice opera&539;ionale ale elementelor-cheie definitorii pentru discursul de marketing public-&539;int&259; pia&539;&259; educa&539;ional&259; mix de marketing cerere &537;i ofert&259; &537;i

Marketingul educational

de Ion Albulescu , Catalin Glava , Adriana Denisa Manea , Cristian Stan

59 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000278802

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2025

ISBN: 978-630-344-206-8

Numar de pagini: 240

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

 „Structurat în unsprezece capitole, volumul tratează într-o manieră integrativă problematicile complexe din sfera marketingului educațional, plecând de la delimitările conceptuale specifice acestuia și explicitările terminologice operaționale ale elementelor-cheie definitorii pentru discursul de marketing (public-țintă, piață educațională, mix de marketing, cerere și ofertă) și continuând cu trecerea în revistă a principalelor aspecte ce țin de conținutul marketingului (funcții și principii ale marketingului educațional, imaginea/viziunea și misiunea instituției, serviciile/produsele și bunurile educaționale, brandingul educațional etc.). Sunt marcate, de asemenea, elemente/modalități concrete de realizare a activității de marketing precum: cercetarea în marketing (metode și instrumente de cercetare, analiza mediului intern și extern, segmentarea pieței, strategiile de marketing), comunicarea de marketing (modele și instrumente comunicaționale), elaborarea produselor de marketing (spot publicitar, pliant, broșură, scrisoare, flyere, fluturaș, poster, afiș, site-ul instituțional, blog etc.). Caracteristicile marketingului educațional, necesitatea abordării acestuia și modalitățile de asigurare a condițiilor de eficiență în marketing sunt evidențiate de-a lungul întregului volum ca un fir roșu ce susține interdependența conținuturilor abordate.

Marketingul educațional este un suport informativ pentru manageri și cadre didactice care se confruntă cu problema asigurării școlarității funcționale și eficiente – educație de calitate, inserția socială și profesională a tinerilor și a adulților pe piața muncii, pregătirea dezirabilă a fiecărui educabil (elev/student/cursanți diferiți) – în acord cu nevoile și posibilitățile lor reale de dezvoltare, facilitând dobândirea independenței personale și profesionale.” (Coordonatorii)


Data aparitie 2025
ISBN 978-630-344-206-8
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 240
Tip coperta Necartonat
Autor

Ion Albulescu , Catalin Glava , Adriana Denisa Manea , Cristian Stan

Numar pagini 240

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll