Marketingul inovatiilor in retail
de Saniuta Adina
Cod produs: 0000223172
Editura: Prouniversitaria
Data aparitie: 2021
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-26-1323-5
Numar de pagini: 219
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.
Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.
Data aparitie | 2021 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-26-1323-5 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 219 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Saniuta Adina |
Numar pagini | 219 |