Marketingul inovatiilor in retail

de Saniuta Adina

Cod produs: 0000223172

Editura: Prouniversitaria

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-26-1323-5

Numar de pagini: 219

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.

Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.


Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-606-26-1323-5
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 219
Tip coperta Necartonat
Autor

Saniuta Adina

Numar pagini 219
Scroll