Prezenta lucrare este elaborat&259; din perspectiva prezen&539;ei matematicii a &537;tiin&539;elor a tehnologiei în via&539;a cotidian&259;Accesul la informa&539;ie este ast&259;zi mult u&537;urat de mijloacele electronice Este important ca profesorii s&259; sus&539;in&259; proprii elevi in utilizarea pozitiv&259; a calculatorului Din aceast&259; perspectiv&259; lucrarea se dore&537;te un ghid atât

Perspective culturale generate de matematica pentru clasa a V-a

35 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod

Cod produs: 0000183473

disponibilitate Disponibilitate: In stoc
livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Ridica din magazin

Prezenta lucrare este elaborată din perspectiva prezenței matematicii, a științelor, a tehnologiei în viața cotidiană.
Accesul la informație este astăzi mult ușurat de mijloacele electronice.
 
Este important ca profesorii să susțină proprii elevi in utilizarea pozitivă a calculatorului. Din această perspectivă, lucrarea se dorește un ghid atât pentru elevi, cât și pentru mentorii lor.
 
Am recurs la informații din istoria matematicii, pentru a încerca să evidențiem când și cum, au luat naștere noțiunile matematice prezente in programa școlară. Această viziune este benefică din multe puncte de vedere. Se dezvoltă respectul pentru valorile culturale ale trecutului, se dezvoltă dorința proprie de cercetare prin utilizarea de noi surse(cărți, reviste, tratate, dicționare etc.), se realizează prime conexiuni între științe, fără a se neglija arta.

Autor

Costel Dobre Chites, Daniela Chites

Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-31-0739-9
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 264
Numar pagini 264
Tip coperta Necartonat

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll