Ave&539;i în fa&539;&259; primul num&259;r dintr&8209;o serie pe care o dorim centrat&259; pe noile programe &537;colare pentru gimnaziu intrate în vigoare din anul &537;colar 2017&8209;2018 începând cu clasa a V&8209;a Acum &537;i clasa a VI&8209;a înva&539;&259; dup&259; ele Deschiderea seriei o face competen&539;a general&259; nou introdus&259; la limba &537;i literatura român&259; &537;i anume

Perspective nr. 2(36) 2018

Cod

Cod produs: 0000186532

disponibilitate Disponibilitate:
livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Aveți în față primul număr dintr‑o serie pe care o dorim centrată pe noile programe școlare pentru gimnaziu intrate în vigoare din anul școlar 2017‑2018, începând cu clasa a V‑a. Acum, și clasa a VI‑a învață după ele. Deschiderea seriei o face competența generală nou introdusă la limba și literatura română, și anume: exprimarea identității lingvistice și culturale proprii în context național și internațional. Sugestiile metodologice incluse în programă conțin, în sinteză, câteva precizări: „Competența focalizată asupra identității lingvistice și culturale proprii urmărește dezvoltarea personală a elevilor, prin conștientizarea profilului identitar. Formarea acestei competențe presupune explorarea unor realități lingvistice și culturale care au modelat și modelează limba pe care o vorbim și cultura în care trăim. Explorarea și înțelegerea acestor realități presupun lectura unor grupaje de texte/fragmente de texte literare sau/și nonliterare ce reflectă epoci culturale diferite. Astfel, dezvoltarea competenței se poate realiza prin intermediul unor teme precum lectură și cunoaștere, cărți fondatoare, eroul civilizator, prietenia, spiritul civic, în cadrul unor activități care includ, în fiecare an de studiu, cel puțin un text cu conținut identitar aparținând unui autor consacrat. Oferta ideatică a textelor va viza atât problema identității (identitate și toleranță, valori identitare) și cultivarea sentimentului de apartenență la cultura și la valorile românești, cât și dezvoltarea gustului estetic, prin lectura unor opere a căror valoare este recunoscută de către exegeza literară”.


Autor

Colectiv redactional

Data aparitie 2018
Editie Editia I
ISBN 7-896-067-884-850
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 104
Numar pagini 104
Tip coperta Necartonat
Scroll