Primul an de marketing
de Petre Barbu
Cod produs: 0000186630
Editura: Integral Development RDMC
Data aparitie: 2019
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-992-292-7
Numar de pagini: 336
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
În România postcomunistă, comerțul reprezintă un pilon solid al economiei. În acest fel, marketingul a devenit esențial pentru dezvoltarea pieței, a afacerilor și a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltării societății, în ansamblu. De aici rezultă importanța acestei discipline.
14 interviuri față în față cu cei mai importanți oameni de marketing din România, cu o experiență dobândită începând cu anii ’90. Aceștia sunt primii români care au muncit în marketing. Majoritatea acestora au fost angajați de primele multinaționale care au venit în România.
Prin aceste interviuri, carte își propune:
- prezentarea celor mai experimentați români din acest domeniu.
- recuperarea istoriei recente a României, privită din perpectiva economică și de business. Anii ’90 sunt cei mai tulburători și fascinanți de după Revoluție, când toate lumea românească se schimba cu o mare viteză, câutându-și drumul spre capitalism.
De ce această carte? O mărturie originală despre un domeniu foarte la modă în prezent, dar aproape necunoscut la începutul anilor ’90.
Data aparitie | 2019 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-992-292-7 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 336 |
Autor | Petre Barbu |
Numar pagini | 336 |