Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta Astfel publicitatea online organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)

de Delia Cristina Balaban

Cod produs: 0000220418

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2021

Editie: Editia a III a

ISBN: 978-973-468-532-5

Numar de pagini: 216

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Editia a II-a revazuta si adaugita
 
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.

Data aparitie 2021
Editie Editia a III a
ISBN 978-973-468-532-5
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 216
Tip coperta Necartonat
Autor

Delia Cristina Balaban

Numar pagini 216
Scroll