Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)
de Delia Cristina Balaban
Cod produs: 0000220418
Editura: Polirom S.A.
Data aparitie: 2021
Editie: Editia a III a
ISBN: 978-973-468-532-5
Numar de pagini: 216
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Editia a II-a revazuta si adaugita
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.
Data aparitie | 2021 |
Editie | Editia a III a |
ISBN | 978-973-468-532-5 |
Loc aparitie | Iasi |
Numar de pagini | 216 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Delia Cristina Balaban |
Numar pagini | 216 |
0
Delia Cristina Balaban