Orice tip de vânzare – c&259;r&539;i cosmetice software flori – presupune câteva „concepte esen&539;iale” pe care Mark Edwards le prezint&259; aici prin intermediul unor exemple concrete &537;i al unor ilustra&539;ii grafice geniale Fie c&259; lucrezi deja în vânz&259;ri fie c&259; î&539;i dore&537;ti s&259; intri acum în acest domeniu „Ghid pentru vânz&259;ri de succes” este cartea pe care

Vanzari de succes

Cod produs: 0000212930

ISBN: 978-606-966-602-9

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Orice tip de vânzare – cărți, cosmetice, software, flori – presupune câteva „concepte esențiale”, pe care Mark Edwards le prezintă aici prin intermediul unor exemple concrete și al unor ilustrații grafice geniale. Fie că lucrezi deja în vânzări, fie că îți dorești să intri acum în acest domeniu, „Ghid pentru vânzări de succes” este cartea pe care trebui să o ai la îndemână, întrucât îți oferă o serie de elemente-cheie care simplifică natura complexă a procesului de vânzare. Cartea este o combinație de tehnici, abilități și îndrumări practice prezentate sub forma unor metodologii funcționale și explicate prin scenarii și exemple realiste, presărate pe alocuri cu ironii și, uneori, cu remarci tăioase.

Plecând de la „vânzarea perfectă” – un scenariu fictiv oferit ca exemplu la începutul cărții, în care vânzarea are loc repede și fără impedimente, condițiile sunt prielnice pentru toate părțile implicate, nu există întârzieri și nimeni nu are de pierdut – evident, o situație ipotetică, Mark trece la prezentarea unor concepte-cheie în vânzări, oferind exemple grăitoare din viața reală care să arate unde greșește „omul de vânzări” când face contractarea și ce ar trebui să facă pentru a avea succes.

Tu ai făcut o prospectare a potențialilor clienți? Știi ce fel de clienți are compania ta? Știi cine ia deciziile în compania clientului tău și cine sunt membrii grupului decizional? Ce eveniment presant are? Sau dacă are un eveniment presant? Are vreun motiv convingător pentru a cumpăra? Oare are nevoie de produsul tău? De ce ar cumpăra de la tine? Ce oferi tu și nu oferă altcineva? Ce este important pentru clientul tău: calitatea sau prețul? Sau ambele? De ce a ales concurența și nu te-a ales pe tine? Unde ai greșit? Ei bine, „Ghid pentru vânzări de succes” îți va oferi răspunsul la toate aceste întrebări și la multe altele. O lectură ușoară, antrenantă, care te va pune pe gânduri.


ISBN 978-606-966-602-9
Scroll