Printre companii este deja „la mod&259;” s&259; existe programe de responsabilitate social&259; corporativ&259; de sus&539;inere a bun&259;st&259;rii angaja&539;ilor de protejare a planetei &537;i a&537;a mai departe Dar sunt aceste programe implementate cu adev&259;rat sau sunt doar ni&537;te hârtii care trebuie completate &537;i semnate o dat&259; pe an ap&259;rând astfel ca „bifate”„Ghid pentru etica în afaceri”

Ghid pentru etica in afaceri

Cod produs: 0000212928

ISBN: 978-606-966-603-6

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Printre companii este deja „la modă” să existe programe de responsabilitate socială corporativă, de susținere a bunăstării angajaților, de protejare a planetei și așa mai departe. Dar sunt aceste programe implementate cu adevărat sau sunt doar niște hârtii care trebuie completate și semnate o dată pe an, apărând astfel ca „bifate”?„Ghid pentru etica în afaceri” îți arată cum și ce să faci ca să ai cu adevărat un impact semnificativ în societate, nu doar „pe hârtie”. Cele 50 de idei şi metode prezentate în această carte oferă direcţii pentru a ajuta societatea şi planeta, având grijă în acelaşi timp şi de profit. Este o lectură esențială pentru orice lider de companie care caută o cale de a construi o afacere mai sustenabilă și demonstrează că nu trebuie să alegi între protejarea oamenilor și a planetei și dezvoltarea afacerii.

Vei afla cum să îți protejezi angajații prin adoptarea unei culturi organizaționale conștiente, care să susțină diversitatea și nonconformismul, cum să îți protejezi clienții și să le oferi produse de calitate oamenilor fără de care nu ai putea exista, cum să protejezi planeta prin „înverzirea” lanțului de aprovizionare și adoptarea unui comportament prietenos cu mediul atât în companie, cât și acasă, dar și cum să practici un marketing etic.

Câteva dintre metodele sugerate de Sarah Duncan, consultant în domeniul comportamentului etic și sustenabil, sunt: „cumpără una, oferă una gratuit” (o metodă deja bine-cunoscută), „lista Celor Zece Porunci referitoare la Client”, „autenticitatea marketingului” (un element esențial în marketingul de astăzi fiind încrederea clientului), „nu există Planeta B” („Nu există Planeta B. Trebuie să avem grijă de cea pe care o avem” Richard Branson), „sustenabilitate”.
„Ghid pentru etica în afaceri” este clară, ușor de citit și conține tabele, grafice și scheme care îți vor oferi o mulțime de lucruri utile și practice la care să te gândești ca să începi o călătorie în lumea businessului etic.


ISBN 978-606-966-603-6
Scroll