Limbajul personalitatii - Gerard Collignon  modelul PCM ajut&259; managerii s&259;-&351;i analizeze propriul stil de management pentru a vedea dac&259; se potrive&351;te cu nevoile fiec&259;rui angajat De asemenea arat&259; ce stil este potrivit unui individ anumeCele patru stiluri discutate în PCM sunt denumite Autocratic Democratic Binevoitor &351;i Laissez-faire Ace&351;ti termeni nu sunt specifici modelului PCM ci

Limbajul personalitatii PCM in coaching

de John Parr

158 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000215241

Editura: Legacy

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-9655-11-5

Numar de pagini: 367

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Limbajul personalitatii - Gerard Collignon

 
... modelul PCM ajută managerii să-şi analizeze propriul stil de management pentru a vedea dacă se potriveşte cu nevoile fiecărui angajat. De asemenea, arată ce stil este potrivit unui individ anume.

Cele patru stiluri discutate în PCM sunt denumite Autocratic, Democratic, Binevoitor şi Laissez-faire. Aceşti termeni nu sunt specifici modelului PCM, ci sunt folosiţi pe larg în management.

Prin urmare, nu voi intra într-o discuţie aprofundată a celor patru stiluri. Voi oferi însă o scurtă descriere pentru cei ce nu cunosc aceste stiluri. Important în discuţia despre Stilurile de Management şi Tipurile de Personalitate este faptul că vom examina stilul preferat de Baza Personalităţii, adică stilul de management pe care vrem ca ceilalţi să-l folosească cu noi şi pe care-l folosim în mod natural.
 
De asemenea, este important să notăm că în PCM, noţiunea de "Stil de Management" nu este limitată la mediul de afaceri sau industrial, ci se referă şi la modul în care realizăm "managementul" relaţiilor noastre personale. Prin urmare, ne mai referim la Stilurile de Management ca Stiluri de Interacţiune, adică ele ne arată tiparul felului în care interacţionăm frecvent cu alţii.

FOLOSIREA CELOR PATRU STILURI DE MANAGEMENT ÎN COACHING
Autocratic
Acest stil se caracterizează prin folosirea de propoziţii imperative, adică a-i spune cuiva în mod direct ce te aştepţi să facă. Acesta este stilul tipic din Teoria X a lui McGregor.

Atunci când e folosit din poziţia +/+, acest stil nu intenţionează să pună la punct, să intimideze sau să demonstreze o relaţie de genul stăpân/slujltor. Pur si simplu, el transmite în termeni clari şi fără echivoc ce se aşteaptă de la celălalt. De asemenea, se adresează părţii gânditoare a celuilalt (vom vedea mai târziu că aceasta se numeşte partea de Computer), aşadar directiva solicită gândirea din partea celeilalte persoane.

în grupuri şi în echipe, acest stil poate inhiba feedback-ul de jos în sus şi reduce comunicarea în cadrul echipei. Oamenii tind să înveţe să lucreze prin şeful lor direct.

Exemplu de coaching pozitiv:

Coach: Spune-mi care e scopul tău principal pentru acest coaching, Malcolm.

Malcolm (după ce se gândeşte puţin): Vreau să obţin o nouă promovare şi să profit de oportunităţi.

Punctul forte al acestui stil constă în faptul că este foarte util cu oamenii care au nevoie de directive clare şl fermitate din partea şefului pentru a-i ţine pe calea potrivită. Punctul slab ar fi faptul că e o puternică invitaţie pentru cel cu tipul de personalitate Rebel să se revolte, şi poate să pară nepoliticos...
 
DIN CUPRINS:
 
Cuvânt înainte de Taibi Kahler        
Muţumiri        
Introducere          
Utilizarea Procesului de Comunicare în coaching  
Relaţie de ajutor sau salvare?           
 
Partea 1
PROCESUL DE COMUNICARE
1.    MODELUL PROCESULUI DE COMUNICARE        
Taibi Kahler               
Concepte cheie în PCM               
Un model de auto-cunoaştere, conştientizare şi management
Ce spune şi ce nu spune modelul
Ce face şi ce nu face modelul   
 
2.    POZIŢIILE DE VIAŢĂ ŞI COMUNICAREA        
Poziţiile de viaţă şi comunicarea / comunicarea greşită
Poziţia - / - - Povestea lui Peter      
Poziţiile de viaţă şi coaching-ul       
 
3.    CELE ŞASE TIPURI DE PERSONALITATE    
Structura personalităţii - un imobil cu şase etaje
Empaticul   
Tipul de personalitate Empatic     
Un exemplu din coaching               
Profilul Empaticului        
Atitudinea de suport a coach-ului    
Gânditorul         
Tipul de personalitate Gânditor
Profilul Gânditorului   
Atitudinea de suport a coach-ului    
Perseverentul
Tipul de personalitate Perseverent
Profilul Perseverentului  
Atitudinea de suport a coach-ului   
Imaginatorul      
Tipul de personalitate Imaginator..     
Profilul Imaginatorului...                 
Atitudinea de suport a coach-ului           
Promotorul
Tipul de personalitate Promotor
Profilul Promotorului   
Atitudinea de suport a coach-ului
Rebelul                                    
Tipul de personalitate Rebel         
Profilul Rebelului   
Atitudinea de suport a coach-ului  

4.    CUM TE CONECTEZI CU ALŢII - ADRESEAZĂ-TE BAZEI LOR   
5.    SURSA PRIMARĂ A MOTIVAŢIEI - FAZA.

Motivarea este prin Fază
Nevoi conflictuale - conflictul intern dintre Bază şi Fază
Influenţa Bazei
în stres susţinut - schimbarea Fazei
Faze trăite ('Stagii1) 

6.    ETAJUL DE DEASUPRA FAZEI CURENTE
Importanţa primelor trăsături secundare 
Cum interpretăm povestai şi condominiul lui Robin.

Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-606-9655-11-5
Loc aparitie Timisoara
Numar de pagini 367
Tip coperta Cartonat
Autor

John Parr

Numar pagini 367

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll