Introducerea critic&259; în pedagogia Waldorf a lui Ullrich vine ca o continuare fireasc&259; a dialogului dintre concep&355;ia antroposofic&259; asupra educa&355;iei a lui Steiner &537;i &537;tiin&355;ele educa&355;iei moderneCartea prezint&259; modelul de educa&355;ie din &537;colile &537;i gr&259;dini&355;ele Waldorf – de la organizarea &537;colii la curriculumul holistic &537;i de la principiul de lung&259; durat&259; al

Pedagogia Waldorf - O introducere critica

de Heiner Ullrich

Cod produs: 0000227251

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-048-405-9

Numar de pagini: 184

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Introducerea critică în pedagogia Waldorf a lui Ullrich vine ca o continuare firească a dialogului dintre concepţia antroposofică asupra educaţiei a lui Steiner și știinţele educaţiei moderne.

Cartea prezintă modelul de educaţie din școlile și grădiniţele Waldorf – de la organizarea școlii la curriculumul holistic și de la principiul de lungă durată al învăţătorului-diriginte la clasă până la predarea și educaţia goethenistă.

În plus, cititorul primește o imagine de ansamblu asupra stării actuale a cercetărilor asupra școlii Waldorf, concentrate mai ales pe relaţiile profesor-elev, pe valorile profesorilor și ale elevilor Waldorf, precum și pe experienţele și carierele absolvenţilor acestor școli.

Perspectiva istorică și abordarea obiectivă a lui Ullrich arată cum, după aproape o sută de ani de succes la nivel mondial, educaţia Waldorf a dezvoltat câteva modele inovatoare care răspund provocărilor sociale actuale, de exemplu, modele școlare duale și interculturale, școli mici cu învăţare mixtă sau formarea modulară a profesorilor Waldorf în reţele internaţionale. Procedând astfel, autorul investighează, de asemenea, întrebarea despre modul în care tendinţele de astăzi către deschiderea și pluralizarea educaţiei Waldorf pot fi reconciliate cu viziunea asupra lumii – discutabilă din punct de vedere știinţific – a lui Rudolf Steiner.

Despre autor:

Heiner Ullrich este profesor de pedagogie la Universitatea Johannes-Gutenberg, Mainz, Germania. Principalele domenii de interes în predare și cercetare ale lui Ullrich sunt: reforma pedagogiei, școlile alternative, educaţia timpurie, cooperarea în predare, designul tranziţiei în educaţie și altele.

Caracteristici:
Pagini: 184
Mărimi: 16,5 x 23,5
Ilustrații: Heiner Ullrich
Copertă: Necartonată


Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-606-048-405-9
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 184
Tip coperta Necartonat
Autor

Heiner Ullrich

Numar pagini 184
Scroll